I en tid hvor e-handel slår rekord år efter år, skal butikker af mørtel og mursten ændre adfærd for at konkurrere. Kunder besøger fysiske butikker for service, oplevelser og historier de ikke kan få i en webshop. Så det er ikke ligegyldigt, hvem der præsenterer dit produkt i butikken.
Alive Instore Experience er et smart og interaktivt multiproduktdisplay, som viser kunden videoer om de produkter, de står med i hånden. Alive Instore Experience registrerer automatisk når en kunde fjerner en vare fra hylden, og starter en produktspecifik video.
På den måde bestemmer du præcis hvilken historie, der skal knyttes til dine varer – uafhængigt af dagens bemanding i butikken. Reolen er altså ikke blot et underholdende element, den er en udvidelse af dit serviceorgan, som sikrer dine kunder en god oplevelse og dig et øget salg.
Få et tilbudFortæl om og synliggør produktfordele, der ikke er synlige ved første øjekast. Det sikrer dig, at dine kunder får den optimale information om produktet – hver gang. Og din kunde får en anderledes og interaktiv oplevelse, som kunden ikke kan få online.
Når først et Alive Instore Experience produktdisplay er installeret og tilkoblet wifi, kan videoer udskiftes med blot et enkelt klik. Du behøver ikke engang at besøge butikkerne. Alt det praktiske kan ordnes hjemme fra sofaen, hvis du tilkøber fjernstyring.
Et Alive Instore Experience produktdisplay fungerer på tværs af brancher, og løsningen kan selvfølgelig designes og tilpasses præcis til dine ønskede specifikationer – både design, dimensioner, hyldeplads, skærmstørrelse og andre tekniske muligheder.
Oliver Twist er underlagt regler om markedsføring af tobaksprodukter. Det er afgørende vigtigt at
Oliver Twist får fortalt meget præcist om produkterne med deres egne ord – uanset forhandlernes bemanding.
Display afspiller ”basic video” Der er derudover koblet en video til hver produkt variant. Videoer kan ændres i ”back end”
Når kunden tager er produkt fra displayet afspiller den automatisk videoen om netop denne variant.
Når produktet igen placeres i displayet, afspiller den igen basic video. Køber kunden denne variant skubbes en ny automatisk frem og displayet er klar til nye kunder og gode købsoplevelser.